18 лістапада на базе ўстановы адукацыі «Гомельскі дзяржаўны ўніверсітэт імя Францыска Скарыны» прайшла дыскусійная пляцоўка «Медыяцыя ва ўстановах адукацыі. Ад практыкі да выпрацоўкі алгарытмаў».
Арганізатарамі мерапрыемства выступілі Беларускі рэспубліканскі саюз юрыстаў і навучальна-практычная ўстанова «Цэнтр «Медыяцыя і права», суарганізатарамі – установа адукацыі «Гомельскі дзяржаўны ўніверсітэт імя Францыска Скарыны» і Рэгіянальны цэнтр прававой інфармацыі Гомельскай вобласці.
У рабоце пляцоўкі прынялі ўдзел выкладчыкі і студэнты гомельскіх і сталічных ВНУ, адвакаты, медыятары.
«НЦПІ як арганізацыя, якая забяспечвае даступнасць у Рэспубліцы Беларусь прававой інфармацыі, усведамляе, што веды ў сферы медыяцыі неабходна пачынаць прывіваць маладому пакаленню ў школе», – адзначыла ў прывітальным слове да ўдзельнікаў дырэктар РЦПІ Гомельскай вобласці Яўгенія Маісейкіна.
У НЦПІ на Дзіцячым прававым сайце рэалізаваны праект для дзяцей, настаўнікаў і бацькоў, накіраваны на інфармаванне аб прававых асновах медыяцыі, школьнай службе медыяцыі і алгарытмах вырашэння канфліктаў у школе. Пра гэта ў сваім дакладзе «Медыяцыя на дзіцячым прававым сайце» расказала ўдзельнікам дыскусійнай пляцоўкі спецыяліст філіяла Цэнтра Кацярына Чарнейка. Сёння маладое пакаленне праяўляе актыўную цікавасць да прававой тэматыкі – пра гэта гаворыць статыстыка наведванняў сайта мэтавай аўдыторыяй.
Даведачна
Мэта дыскусійнай пляцоўкі – фарміраванне комплексу ўмоў для развіцця медыяцыі ва ўстановах адукацыі і вызначэнне формаў узаемадзеяння службаў медыяцыі з рознымі дзяржаўнымі інстытутамі і грамадскімі арганізацыямі, якія працуюць з дзецьмі і моладдзю, у тым ліку з дзецьмі, што знаходзяцца ў кантакце і канфлікце з законам.
Падчас работы дыскусійнай пляцоўкі разгледжаны асноўныя віды канфліктаў у сярэдніх спецыяльных навучальных установах і вышэйшых навучальных установах, магчымасці медыяцыі для ўдзельнікаў навучальнага працэсу, медыяцыя ў адукацыйным асяроддзі вышэйшай навучальнай установы, асаблівасці прымянення медыятыўных тэхналогій пры ўрэгуляванні канфліктаў ва ўстановах адукацыі, формы ўзаемадзеяння вучэбна-практычнай установы, медыяцыя на Дзіцячым прававым сайце.